Linkek

Linkek

Linkek

Fotóblog

fotóblog, képek csak úgy

Friss topikok

Sigma 70-200mm f2.8 II EX APO DG Macro

2011.10.21. 16:40 | AsianFan | Szólj hozzá!

Címkék: sigma 70 200mm f/2.8 ii ex apo dg macro

Pár hete a vesztemre felnéztem az egyik online gyűjtőoldalra. Talán nem kellett volna, mert kiszúrtam ezt a lencsét elég kedvező áron. Mivel manapság a forint napról napra gyengül és ez volt az utolsó darab a boltban, "kénytelen" voltam megvenni. :) Méretes darab, ennél nagyobb tele nem is kell nekem, mert egyfelől nem tudnám kihasználni, másfelől nem tudnám kézben kitartani. Nem bántam meg a vásárlást, mert nagyon jó lencse és közelebb kerültem a célomhoz: már csak egy makró és egy halszem hiányzik. A 450D-és vázon kicsit back-focus-os volt, de hozzá kell tennem, hogy csak 100-120 képet lőttem vele. A 60D-és vázon már elégedett voltam az eredménnyel, de még mindig kell tesztelnem, mert megéri elvinni a szervízbe, hiszen ha garanciás, ingyen beállítják (mint, ahogy a 24-70-es lencsémet). Kültéren portrékra nagyon jó, most ez a kedvencem.

A bejegyzés trackback címe:

https://photoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr303320295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása