Linkek

Linkek

Linkek

Fotóblog

fotóblog, képek csak úgy

Friss topikok

Sigma 24-70mm f/2.8 EX DG HSM

2011.05.23. 22:50 | AsianFan | Szólj hozzá!

Címkék: sigma 24 70mm f/2 8 ex dg hsm

Pár hete vettem egy másik lencsét Angliából. Mondjuk izgultam rendesen, mert eddig csak könyveket rendeltem a neten, pár 1000 forintért maximum. Ha azt bebukom, nem fognak álmatlan éjszakák kínozni, de itt kicsit más volt a helyzet. Nem csak a lencsének kellett megérkeznie, hanem még működőképesnek is kellett lennie. Azóta eltelt egy kis idő, megcsináltam egy esküvőt, teszteltem jó párszor és nincs semmi hiba. :) Megnyugodhattam, és spóroltam vagy 65 000 ezret. A lencse szép, nehéz (de könnyebb, mint a Canon) és 82 mm-es az átmérője (nagyobb, mint a fix 50 mm-esé), ami kicsit drágítja a szűrővásárlást (szerencsére találtam egy olcsót erre is). Ha rárakom a gépemre még a vakut is, akkor kb 2 kilót nyom, amihez már gyúrni kell. :) A zoommal lehet játsztani, nem kell állandoan sétálni, esküvőn is helytállt. Lehet csoportfotót, tájképet  csinálni és elkapni a pillanatokat tisztes távolból. A fókusz gyors, halk és pontos, talán egy hajszányival pontatlanabb, mint a fix 50-esé. F4-8 között nagyon éles képet csinál, alatta kicsit lágy. A kromatikus aberráció nem zavaró, de ehhez találtok kimerítőbb tesztet is a neten. Este, sötétben még tesztelni szeretném, remélem ott sem csalódok a lencsében. Elméletileg makrónak  reklámozzák, de a 1:3,8 arány nekem nem az. Ezt bármelyik kompakt is tudja. Akinek nincs 315 000 forintja Canonra, nyugodtan megveheti ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://photoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr62927482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása